POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA O SISTEMU CONNECT PRO

SPODAJ IZBERITE KATEGORIJO.
POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA O SISTEMU CONNECT PRO

Na voljo le s sistemom Touch Pro, storitve Connect Pro vsebujejo dostopno točko Wi-Fi, storitev Remote Premium, aplikacije InControl in storitve Pro ter so zasnovane tako, da izboljšajo vaše izkušnje v avtomobilu in zunaj njega ter zagotavljajo, da boste s sopotniki uživali v vožnji in ostali povezani s svetom.

SPLOŠNO

OPEN ALL
Kako lahko spremenim, katere informacije so prikazane v večopravilni plošči?
Zakaj moram kot del registracijskega postopka pri odprtju računa za navigacijo navesti svoj rojstni datum?
Ali lahko spletni brskalnik uporabljam med vožnjo?
Pri navigaciji je na voljo možnost povečave slike, pri brskalniku pa ne. Zakaj?
Kako dostopam do spletne strani za načrtovanje poti?
Če sem parkiral ob prometni cesti, prejemam opozorila o bližajočih se vozilih in ne morem uporabljati določenih možnosti. Zakaj?

NAVIGACIJA

OPEN ALL
Kakšna je razlika med profilom za navigacijo in računom za navigacijo?
Kako ustvarim račun za navigacijo?
Kako delim predvideni čas prihoda?
Kako se posodablja zbirka varnostnih kamer?
Ali lahko uporabim seznam stikom s svojega pametnega telefona da bi delil predvideni čas prihoda?
Ali moram vnesti svojo telefonsko številko oziroma e-naslov, da bi lahko delil predvideni čas prihoda/kraj/lokacijo?
Kaj je način prihoda?
Kako lahko nadaljujem pot s pametnim telefonom, ko parkiram vozilo?

POVEZLJIVOST

OPEN ALL
Kaj so storitve Connect Pro?
Katere funkcije zahtevajo veljavno naročnino?
Koliko časa traja naročnina?
Kako ugotovim, koliko časa še traja moja naročnina?
Ali bom lahko obnovil naročnino?
Katere funkcije in storitve so vključene v sistem Connect Pro?
Ali potrebujem kartico SIM, da bi vozilo povezal z internetom?
Kakšne so prednosti samostojne podatkovne povezave vozila v primerjavi s podatkovno povezavo prek pametnega telefona?
Zakaj prihaja do zamude med zagonom motorja in povezavo sistema vozila z internetom?
Katere funkcije zahtevajo povezavo z internetom?
Kakšna je razlika med dostopno točko in brezžično mrežo Wi-Fi v meniju nastavitev povezljivosti?
Ali obstajajo nastavitve za pomoč pri upravljanju podatkovnega gostovanja med vožnjo zunaj moje matične države?
V zgornjem kotu zaslona na dotik je prikazana ikona 3G, zakaj so nekatere funkcije za povezavo nedostopne?
Kakšno količino podatkov mesečno moram zakupiti?
Ali lahko nadzorujem ali omejim porabo podatkov?

Pri opremi InControl so določene opisane funkcije lahko del dodatne opreme ter odvisne od tržišča in pogonskega sklopa. Prosimo, da podatke preverite na lokalizirani spletni strani znamke Land Rover ali se posvetujete s prodajalcem vozil Land Rover in se pozanimate o pogojih, ki veljajo v vaši državi. Nekatere funkcije so pogojene s sklenitvijo pogodbe za prenos podatkov in primerno kartico SIM, katere obveznosti se bodo nadaljevale tudi po obdobju, ki vam ga bo svetoval prodajalec. Signala za mobilno omrežje ni mogoče zagotoviti povsod.

PODPORA LAND ROVER INCONTROL

O STORITVAH INCONTROL

O STORITVAH INCONTROL

InControl je paket storitev in aplikacij, ki vas povezujejo z vašim vozilom ter vas neopazno in varno povežejo tudi z zunanjim svetom.
KONTAKTIRAJTE NAS

KONTAKTIRAJTE NAS

Z veseljem bomo odgovorili na vaša vprašanja ali vam povedali več o storitvah InControl.
POGOJI UPORABE

POGOJI UPORABE

Ko se registrirate za aplikacijo Protect ali začnete uporabljati sistem Touch Pro ali aplikacije InControl, boste morali sprejeti naše pravne pogoje in politike. Več informacij najdete spodaj: