Vaš VIN je identifikacijska številka vozila, ki je edinstvena za vaše vozilo. Svoj VIN najdete vtisnjen na ploščici, ki je vidna skozi spodnjo levo stran vetrobranskega stekla. Za več informacij si oglejte aplikacijo iGuide. Do aplikacije lahko dostopatetukaj.
Iz varnostnih razlogov priporočamo, da za pomembna vprašanja glede ključa kontaktirate svojega lokalnega pooblaščenega prodajalca. Lokalnega prodajalca lahko najdete tukaj.
Potrdilo o skladnosti je mogoče pridobiti samo za vozila, ki so kupljena znotraj EU. Upoštevajte, da je potrdilo morda plačljivo in da se lahko razlikuje glede na trg. Za več informacij kontaktirajte svojega prodajalca na lokalnem trgu . Land Rover ne nudi Potrdila o skladnosti za katerikoli trg zunaj EU.
Specifikacije svojega vozila lahko najdete na strani z informacijami za lastnike; morebiti je dostop do določenih informacij plačljiv.
Za posodobitve satelitske navigacije obiščite lokalnega pooblaščenega prodajalca. Najdite jih tukaj ali obiščite spletno stran lokalnega trga.
Naša odobrena ponudba pnevmatik vključuje zimske pnevmatike, pnevmatike za vse letne čase in pnevmatike za terensko vožnjo (na voljo samo za vozila Defender); najdete jih tukaj.
Pošljite elektronsko pošto naši ekipi za starodobna vozila: sales@classic-jaguarlandrover.com. Rade volje vam bodo pomagali. Dodatno lahko obiščete našo spletno stran za starodobna vozila.
Za vse informacije o garanciji, vključno s podaljšanjem garancije, obiščite stran za garancije.
Vaše vozilo pametno izračuna čas za servis, in sicer na podlagi dejavnikov, kot sta slog vožnje in prevožena razdalja. V splošnem je treba opraviti servis po 24 mesecih ali 21.000 prevoženih kilometrih, karkoli nastopi prej*. Vaše vozilo in aplikacija InControl vas bosta opozorila, ko nastopi čas za rezervacijo servisnega termina.
Uporabite naš iskalnik, da najdete najbližjega pooblaščenega prodajalca. Če ne najdete pooblaščenega prodajalca, nas kontaktirajte z uporabo obrazca.
Kontaktirati morate svojega ponudnika za Pomoč na cesti. Številka za Pomoč na cesti je v aplikaciji InControl, in če ste v garancijskem obdobju, bo tipka za okvaro v stropni oblogi poklicala Pomoč na cesti.
Zaradi različnih specifikacij, servisiranja in garancijskih zahtev trenutno neposredno ne podpiramo osebnega uvoza vozil, ne nudimo dodatnih informacij o tem postopku oziroma ne nudimo potrdil skladnosti, saj mora biti vozilo testirano/pregledano v skladu s trgom, za katerega je namenjeno.
Upoštevajte, da Land Rover za izdelavo in dobavo vozil na trge zagotavlja, da je specifikacija vozila skladna s predpisi za lokalni trg in da je vozilo primerno za okolje, v katerem bo delovalo. To podpirajo omrežje uradnih uvoznikov Land Rover, franšizni prodajalci in pooblaščeni servisi, ki so bili deležni šolanja za podporo pri postopkih prodaje in poprodaje.
Zato priporočamo, da kontaktirate svojega lokalnega pooblaščenega prodajalca in ministrstvo za promet na trgu, kjer želite uvoziti vozilo.
Za vsa vprašanja o nakupu vozila Land Rover in podrobnostih, ki se pojavijo pri nakupu vozila, kontaktirajte pooblaščenega prodajalca.
Morebitna vprašanja pošljite na svo@landrover.com ali armourd@jaguarlandrover.com. Več informacij o posebnih vozilih najdete na strani tukaj, za vozila TDMS pa vzpostavite kontakt.
Vsa vprašanja za oddelek Podpore strankam pošljite ekipi na svojem lokalnem trgu in predstavnik Land Rover se vam bo oglasil. Najdite nas na svojem trgu tukaj. Dodatno izpolnite kontaktni obrazec in izberite Vprašanja globalnih strank: navedite svoje polno ime, kontaktne podrobnosti, VIN, državo bivanja in ime svojega lokalnega pooblaščenega prodajalca.
Obiščite našo stran za kariere ali nas kontaktirajte po elektronski pošti: INTLOPPS@jaguarlandrover.com.
Vse o ogledih tovarn najdete tukaj.
E-katalog lahko prenesete tukaj. Dodatno lahko obiščete lokalnega pooblaščenega prodajalca. Upoštevajte, da nimamo centralnega skladišča.
Več informacij in najbližji doživljajski center Experience najdete tukaj.
* Odvisno od trga.